lördag 17 februari 2018

I sakta mak.


Godförmiddag! Lördag it is,och på dagens schema står det villan & korvgrillning. Hoppas solen kikar fram! 
I sakta mak blir rummen klara. Alla tapeter är på plats,men att få dem helt klara går trögt. Har så otroligt mycket grejer! Kan inte spara allt. 

I Benjamins rum blev "nätet" jag satte upp totalt kaos. Iallafall i mina ögon. Fondväggen är så pass mönstrad i sig att det skulle ha blivit mycket bättre att ha "nätet" på den andra väggen vars tapet är mer neutral. Men,tills vidare får det vara såhär. Nya gardiner skulle behövas också,i beige. 


Elias rum blev mycket bättre. Känns mycket fräschare! Golvet är det som stör mig allra mest,men det är nog något jag överlåter åt hyresvärden att eventuellt åtgärda someday. Han sover ju dock ännu på madrass i mitt rum. Inget som stör mig alls,han börjar nog sova i eget rum när han är redo. 


Mitt rum blev mycket ljusare,och mysigare! Så nöjd! 


Ska börja slänga på oss kläder,och ta oss an dagens doings. Imorgon blir det ishockey,FIN-SWE. Återstår att se om Benjamin stannar här,eller åker till pappas. 


Ha en underbar dag alla!  







🌵


Mattan fyndade jag på loppis häromdagen

Likaså denna förvaringskorg


Kaotiskt

Little diva ❤

Första badet,en helt annan hund haha

Inga kommentarer: