tisdag 10 oktober 2017

Ordning och reda.

Ny vecka = ny lista på Sevendays. 



-Så är min garderob organiserad:
Enligt klädesplagg givetvis,men inte särskillt snyggt vikt nej,mer bara ditkastat..


-Mitt kylskåp är organiserat på detta sätt:
Grönsaker i en skild låda,men resten blir nog tyvärr bara ditlagt där det ryms.


-Så strukturerar jag upp min dag:
Nu som arbetslös : Not so much. Men annars har jag listor på vad som måste göras och i vilken ordning.

-Så här ser det ut i mitt badrumsskåp: Har inget skåp direkt,bara massa burkar/korgar  hängandes här och där. Men allt har sin plats.

-När jag planerar en fest: Sällan jag gör sånt,men OM så är det nog med en massa listor.

-Min åsikt om bullet journals: Bra för dem som orkar,men jag kanske skulle orka till en början,sedan skulle det lämna.

-Jag städar mitt hem: Plockar varje dag (trots att det inte märks) men städar 1 gång/vecka.

-Jag bevarar alla "viktiga papper" så här: I en ,vad heter de? Pappershållare? En plast-grej iallafall.

-Så är min dator organiserad: Mappvist,bilderna är tex. lagt i "sommar 2017","höst 2017" osv..


-Så här mår jag om det är stökigt runt mig: Dåligt. Men min lägenhet är i värdelöst skick,så hur jag än skulle städa osv skulle det aldrig bli riktigt fint. 

Inga kommentarer: