onsdag 4 oktober 2017

Jag,jag,jag...

Hänger även denna vecka på Sevendays lista. 


Den här personen är jag:

  • På jobbet: Nu har jag ju inget jobb,men på praktiker osv har jag väl varit den som yrar från ett till annat och babblar om allt och inget. 

  • På festen: Last woman standing? 

  • I kompisgänget: Den som skämtar,driver med sig själv.
  • På gymmet: Är inte på gym.. 

  • I bloggvärlden: Den som skriver fast ingen läser?

  • I skolan: Var jag clownen. 

  • Bland okänt folk: Den som babblar om allt och inget för att inte verka konstig. Och det blir oftast motsatt effekt,jag verkar konstig just för att jag pratar om allt och inget. 

  • På restaurang:Den fattigaste. 

  • I klädbutiken: Den som tycker det är irriterande med personal som är för PÅ.

  • I en okänd stad: Den som svär åt GPS:en. 
  • På flyplanet: Den livrädde. 
  • I en relation: Dominerande. 
  • I hissen: Skulle kunna vara den som släpper sig haha. 

Inga kommentarer: