tisdag 26 september 2017

-Bucket list.

Hänger på Sevendays lista. 


Hit vill jag resa: Till Rom i Italien. Även Los Angeles,USA. 

Det här vill jag äta: Ja,vanlig mat?
En artist jag vill se live: Största drömmen är nog Metallica,men vet ju inte hur länge de turnerar längre. Andra jag gärna skulle se är Dead by April,Three days Grace,Evanescence,Five finger death punch,Seether och Rammstein.

Det här vill jag uppleva: En riktigt gammaldags jul. Med hästar och släde och ja,name it. Eller en jul i USA med all dess överflöd.. Även en vår i Holland skulle sitta som handen i handsken!  

Ett språk jag vill lära mig: Typ ryska? För det låter så roligt. 
En sport jag vill prova på: Ishockey?
Här vill jag bo: Här borde man väl typ skriva något flott ställe utomlands,men nej,trivs bra i Finland. Så jag säger ett egnahemshus någonstans här där jag nu bor. 
Den här boken vill jag läsa: Alla Game of thrones böckerna. 
En kraftansträngning jag vill klara av: Att gå från sovrummet till soffan utan att flåsa,haha nånej,vet inte. 
En utmaning jag ska klara: Jag ska bli florist someday!
Det här vill jag äga: Ett eget hus med en stor trädgård. 


Ett jobb jag vill prova på: Har jag provat redan,dvs florist.
Ett mål med min hälsa: Hmm,borde ju gå ner i vikt,och vistas mera ute,röra på mig mer. Hitta en träningsmetod jag skulle tycka är roligt. 
En person jag vill träffa: Amy Lee helt klart. 
En känsla jag vill få känna: Äkta glädje. 
Det här vill jag skapa: Drömmen är ju ett eget företag med pysselmaterial,men då igen är jag ingen sådan person som skulle klara av att ha ett eget företag,men drömma kan man ju. 

Inga kommentarer: