måndag 21 augusti 2017

-Sura listan

Ännu en lista jag sett rulla runt i bloggosfären.. 

Obehagligaste jag vet: Måste nog vara stenar,vrak,stora fiskar osv UNDER VATTEN! Alltså blä,tycker det är så obehagligt. Spindlar är ingen hejare heller. 

brr

Absolut inte min killtyp:
Enormt skäggiga typer. Visst,lite skägg får det finnas,men ingen buske. 

Äckligaste mat jag vet: Allt med blod och lever i.. Minns när jag gick på kock och vi fick en lever per person som skulle tillagas..den lukten har jag aldrig glömt,urk!! 
Blir arg på: Orättvisor,djurplågeri,barnmisshandel,våldtäkter,terrordåd.. 
Sämsta bok jag läst: Kommer inte på någon just nu.. 

Något som får mig att byta radiokanal:
Pladder,liksom vem orkar höra på massa prat....
Sist jag ville ta till knytnävarna: Häromdagen.. Tänker dock inte säga åt vem haha. 
Fulaste plagg jag vet: Lite flummig fråga,någon annan kan ju se hur bra som helst ut i ett visst plagg,och en annan (typ jag..) kan ju se förjävlig ut.. Men något jag aldrig skulle kunna ha är bodys. 

Äckligaste drycken: Surmjölk. 

Det skriker jag när jag blir arg: Kan komma en hel del grodor när jag väl exploderar.. Men oftast är det "Nu slutar ni ti bråk!"

Inga kommentarer: