fredag 4 augusti 2017

Inga barn eller tio barn:

Har ju 2,och sku aldrig byta bort dem mot någonting. Minns inte ens hur det var att inte ha barn,men 10 barn är väl att ta i haha? Nåja,väljer det iallafall. 

Silikonbröst eller fettsugning:

Fettsugning. Överallt,typ. Men mina taxöron till bröst skulle se bättre ut med sillis? ..hmm. Svår fråga. 

Landet eller storstan:

Helt klart landet. Varit i storstad några dagar,och jag skulle aldrig kunna bo i en sådan. Lanttis for life.

Kaffe eller te:

Kaffe! Dör utan morgonkaffe. 

Julafton eller midsommar:

Julafton helt klart! Firar inte midsommar desto mera. 

Ge eller få:

Låter som en klyscha,men jag ger hellre. 

Kramas eller pussas:

Beror på humör 😏

Mjölk eller vatten:

Till mat ska det nog vara mjölk. Men som törstsläckare är det nog vatten som gäller. Mineralvatten skulle jag dock kunna dricka flera flaskor per dag av. 

Hund eller katt:

Måste man välja? Har ju några hundar i min familj om man säger som så... Men,hmm,jag har ju 3 kissor.. Nåja,väljer katt. 

Vitt vin eller rött vin:

Dricker inte vin längre. Men om jag absolut måste,så blir det nog vitt. 

Banta eller träna:

 



Inga kommentarer: