måndag 19 juni 2017

Surt.


Godförmiddag! Måndag it is,och min första sommarlovsdag. Har massor jag skulle behöva göra,och vad händer? Jo,ryggen kraschar fullständigt. Lite bättre har det blivit,men har tammetusan aldrig upplevt liknande förut. Ilar ner i benen,och i bäckenet. 
Började i Fredags efter mitt examenstillfälle,kom som en blixt från en klar himmel. 

Examenstillfället ja. Är så less. Blomsterbinderi är godkänt,och kundbetjäningen,MEN innan de kan ge mig mitt vitsord måste jag namnge de vanligaste växterna igen en gång. Surast är ju att jag ju kunde dem alla dagen före. 
Fick heller inte direkt klart för mig VAR det gick fel.. Men men.. Lite så det grusades att bli klar i Augusti. Visst är det möjligt ännu,men hade hoppats att få undan denna examensdel så jag skulle kunna fokusera 100% på odlingen. 

What else.. Hade konfirmationskalas för lillasyster igår,riktigt trevligt. 
Ska småningom hämta Elias till Jeppo,sen till bibban. Skulle verkligen behöva rensa ogräs,men ryggen går nog av då.

Hepp!
















Inga kommentarer: