onsdag 14 juni 2017

Näst sista.

Hello! Månne sommaren har kommit på riktigt nu? Passligt tills vi tar sommarlov givetvis!

Imorgon är näst sista dagen på praktik. Känns bajs,men ska ändå bli skönt med ledigt. Har haft allt för mycket på G den senaste tiden. Humöret har varit crap,har varit oändligt trött + en massa som jag måste kunna(och frustrationen när jag inte minns),och såklart livet däremellan.
"Hjulet snurrar men hamstern är död"-feeling typ. 

Blir att fixa en begravningsbukett imorgon,som ska uppvisas åt bedömarna på Fredag. Gäller att se till att allt sitter fast ordentligt,skulle ju vara enormt pinsamt om blommorna skulle lossna. 

What else? De senaste dagarna har det blivit mest läsande,praktik,lite gräsklippning,omplanteringar,bygge av ett miniväxthus (Made by Rogge 3 år? 😄)och nu idag blev det shopping med mina 2 flickor!

Fick ju sålt min gamla pösö,så jag kunde unna mig några plagg idag,och jag hittade tillochmed! 2 t-shirts,en stor huppari och ett par byxor till mig,underkläder till kidsen osv.. 

Nu ska jag plugga skötselråd. 

Hepp. 


En ny kärlek


Tyckte denna tröja passade mig ;)
Crapbild

Senaste målarobjektet. Köpt på FB loppis. 

Inga kommentarer: