torsdag 6 april 2017

Torstai.



Hello. Torsdag då,och så gott som helg igen. Blir en barnfri sådan. 
Skulle vilja besöka FaF imorgon faktiskt,men får se hur det blir. 

Igår var jag iallafall till das Jeppis. Lindex hade rea,så kom hem med varsitt plagg till kidsen och nya undies till mig. Lite annat smått och gott fastnade förstås i handen också.
Idag blev det praktik,och jag band begravningsbuketter hela dagen. Låter tråkigt kanske,men jag tycker det är givande!
Däremellan har jag ställt till lite vår här ute på trappan,och hela lyan svämmar över av narcisser just nu. Sått lite frön,samt hunnit med någon kort promenix. Borde få in det som rutin,är ju så skönt! 

Har också börjat planera lite på "produktion av valbar växt"-examen,som jag ju ska göra i sommar. Examenstillfället blir dock i Augusti. Före det ska jag ju kompensera företagandet,och ha ett examenstillfälle i blomsterbinderi & kundbetjäning. Så he så. 


Enough. 

Hepp. 













Inga kommentarer: