onsdag 12 april 2017

Påsklistan.

När någon säger "påsk", tänker jag:
Gult,godis,häxor,fjädrar,videkissor,VÅR! 



Jag firar påsken för att:Nåja,firar och firar,men jag tycker att våren definitivt har kommit vid påsken,så det får bli det vi firar då!⚘

Det bästa påskgodiset är: Är ingen ivrig godisätare faktiskt,hör och häpna. Men något litet ägg ska väl slinka ner,ni vet,de jättesmå chokladäggen med lite krisp i,mumma!

Mitt påskpynt ska vara:Det varierar. Oftast låter jag kidsen pynta,och då blir det alla världens färger. I år har jag mycket naturnära färger,men påskriset är lite färggladare. 

Det sämsta med påsken är:
Den känns kort. Därför pyntar jag redan 1-2 veckor före 👀

Det bästa med påsken är: Att den inleder våren? 

Min åsikt om påskhäxor:
Brukar inte synas till många här i byn,förutom mina kids och syrrans förstås! Men trevligt skulle det ju vara med besök!

Det här är min påsktradition:
Ehhm,påskbrasan? 

Inga kommentarer: