tisdag 4 april 2017

Kyllä vähän vituttaa.


Iltaa! Tisdag it is,och snart har halva denna vecka gått! 

Idag hade jag då mitt examenstillfälle i "att verka som företagare i trädgårdsbranschen". Presentationen gick helt okej,och alla bilagor hade jag med osv.. TILLS vi kommer till lönsamheten. Där blev jag totalt grillad. Och nu efteråt SER jag ju att det blev helt fel. Att man inte tänkte på en så självklar sak! 
Så lite irriterad är jag på mig själv måste jag säga. Denna del ska kompletteras den 27:e. Så först då kan jag lägga denna del bakom mig.
Men,helt värdelöst känns det ändå inte. Allt annat var ju jättebra enligt bedömarna. 

Nå det om det. Sprang in till Combo loppis efteråt,och fyndade ett par vårskor till Elias,samt 2 böcker till mig. Läsningen är räddad många veckor framöver eftersom jag beställde hem 3 böcker igår från Adlibris. 

Imorgon blir det lite shopping i Jeppis (läs mat),och sen är jag på praktik resten av veckan!


Ha de. 



Bellis ❤

Freesia ❤





Inga kommentarer: