onsdag 4 maj 2016

Tha bomb.


Morjens! Gud vad underbart väder vi haft de senaste dagarna. Har nog bosatt oss utomhus! 
Idag var jag på möte till Vasa. Fick mycket klarhet,och känner mig betydligt lugnare angående studierna. 
Blir praktik i Juni 2-3 dagar i veckan vid skolan. Troligen också i Augusti. Så där borde jag få täckt allt som hör till "att arbeta inom trädgårdsbranschen". 

Har börjat planera ett trädgårdsland,eller nåja,har gjort det länge. Men ska också dokumentera ALLT jag gör,samt ta massa pics,så kan jag räkna det till studier. Har ju iaf något att presentera. 

Så,hoppeligen börjar vi gräva imorgon,om vi hinner. Lyan ser ut som fan själv,och måste nog städa. Tar emot när det finns massa annat skoj att göra. Har varit nästan varje dag vid syrrans och grävt i hennes rabatter. Kommer knappast växa något alls där nu när jag varit och demolerat haha!

Var och handlade en 25kgs cementsäck häromdagen,och har experimenterat med att göra krukor. Helt ok för att vara första gången,men det kan bli mycket bättre. Beroendeframkallande är det också!


Ska småningom läsa saga åt kidsen,sen blir det skräckfilm med lillsis! 

Ha en skön kväll folks!




Fick en tidig morsdagspresent av Elias! :)









Inga kommentarer: