lördag 17 augusti 2013

Plööp

Inget totally SMASHING att komma med,men tänkte skriva några rader så ni vet jag lever.

Blev Jeppo igår då som sagt. Spenderade större delen av kvällen med R och hans vän. Några avsnitt Greys,och sen blev det gonatt. 
Vaknade halv 10 imorse och då hade R redan åkt. Cräp. 

Åkte hem,plockade lite saker,och så kom Jessica. For till pappas på kaffe,sedan mammas. Haha,jag orkar aldrig sitta här hemma,så jävla booring här. Är jag udda för att jag älskar att umgås med mina föräldrar? Tycker iaf inte att det är något dåligt med det :) 

Satt och sölade och klottade flera timmar,och 2 avsnitt Greys blev det där också. Jag är beroende. 

Har annars varit ganska less hela dagen. Maybe the weather? Eller not. Funderar allvarligt på att skippa hela utgången nästa Fredag.


quack



Nya tag imorgon. Adjö.

Inga kommentarer: