lördag 27 april 2013

Hade en helt ok kväll igår. Fick en del klart för mig iaf.
Vaknade inatt av att R hade sånt fruktansvärt oljud,så jag flyttade mig i andra sovrummet haha. Fattar inte att Elias kunde sova :D
Åkte iväg till Jakobstad idag,helt själv. Inhandlade nya vindrutetorkare,gah vad dyra. Men de passade,så helt bakom flötet är jag ju inte ;)
Strosade i lugn och ro på loppis. Hittade lite kläder osv.
Ett muminhus blev också köpt. Kostade 4€,och färgen hade flagnat. Åkte iväg till pappas sedan och samlade på mig färg så jag fick måla :) Resultatet blev inte bra,skulle behövt spraymål! Det svarta är spraymålat,men resten med vanligt mål. Får väl slipa bort det och spraya vid något annat tillfälle :)


Vetepåse till mig (får se om den biter på min sjuka nacke),bamsetröja och Me&i tröja till Elias,stinkytröja till B.

Köpte en blomma till myself :)
Får se vad som sker ikväll.

Inga kommentarer: