fredag 22 juni 2012

Midsommarhysteri

Herregud,vilken jävla hysteri kring denna högtid. Folk springer som galna höns i butikerna,liksom svält ihjäl?!
Fattar egentligen inte vad det är att fira egentligen? Att det igen blir mörkare? WOOOHOO? Eller,som min teori,ännu en orsak att dra huvudet fullt. Undrar hur många som drunknar i år? Kanske skulle tipsa lotto om att ha en "tippning" om hur många som drunknar,och de som gissar närmast vinner 1 miljon. What an idea.
Igår var min sambo till det ultimata FJORTIS-stället Storsand. Där finns det bara 13-14 åringar som blir fulla av 2 cider. Jävla nödvändigt. Så här fick jag sitta ensam,som vanligt. HMPF.

Så för att kompensera det så åker JAG iväg ikväll till mammas och badar tunna ;) Så jag lever upp till min teori ikväll. Bara för att jag är så jävla less!


Aaja,lite bilder...

me & my baby Romeo
<3


Inga kommentarer: